Levering
Wat is de levertijd?
Uw bestelling wordt binnen één tot vijf werkdagen na het plaatsen van de bestelling verzonden.
Welke bezorgopties zijn er?
Uw bestelling wordt via PostNL verzonden. U kunt ervoor kiezen uw bestelling thuis te ontvangen of deze bij een afhaalpunt in de buurt te laten bezorgen.
Wat zijn de bezorgkosten?
De bestelling wordt gratis bij u geleverd.
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
U kunt uw bestelling annuleren tot deze is verzonden. Vul het contactformulier in als u uw bestelling wilt annuleren. Mocht u bestelling al zijn verzonden, dan kunt u uw bestelling altijd nog binnen 30 dagen retourneren.
Retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
U kunt uw bestelling binnen 30 dagen na bezorging retourneren. Om een artikel te retourneren stuurt u een mail naar info@sartor.nl of vult u het contactformulier in om uw retour aan te melden. U krijgt dan een retourlabel toegstuurd. Met deze link kunt u het retourformulier downloaden waarna u het document kunt printen en invullen. Vervolgens kunt u het pakket afgeven bij een PostNL Pakketpunt. Het retouradres vindt u hieronder.
Wat is het retouradres?
U kunt uw retourzending opsturen naar:
Antwoordnummer 10214
5340 VB Oss
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Wij zien de producten graag in een zo origineel mogelijke staat retourgestuurd worden. Dit betekent dat het kaartje er nog aanzit en dat het shirt niet gewassen is. U mag het product uiteraard wel uittesten door deze te passen.
Kan ik artikelen omruilen?
Het is niet mogelijk om artikelen om te ruilen. U kunt het product dat u wilt omruilen retourneren en het nieuwe product zelf opnieuw bestellen.
Wat zijn de retourkosten?
Het retourneren van een bestelling is gratis.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Als uw retourzending is verwerkt wordt uw geld binnen 14 dagen op uw rekening teruggeboekt.
Bestelling en betaling
Ik heb een vraag, opmerking of klacht over mijn bestelling.
Neem contact op via het contactformulier of stuur een mail naar info@sartor.nl. Vermeld in uw bericht het bestelnummer van de bestelling waar het over gaat, dan zoeken we samen naar een oplossing.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Op dit moment kunt u met iDeal betalen. We werken er hard aan in de toekomst meer betalingsmogelijkheden te realiseren.
Overig
Kan ik een review achterlaten?
Dat is zeker mogelijk en wordt ook zeer gewaardeerd. Met behulp van deze reviews kunnen wij onze webshop en service verbeteren. U kunt een review achterlaten via deze link.
Waar kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?
U kunt zich via deze link aanmelden voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van alle acties en kortingen.
Staat uw vraag hier niet tussen?
Stel uw vraag door het contactformulier in te vullen.